i don't care

hello & assalamualaikum suma
lamak suda amy sik meng-hapdet bloggie
so , ini malam maok lepas rindu laa sama bloggie and fb
so far so good , amy makin fokus and sedar dirik mok spm
haha . amy sikmok pk apapa nok menyakitkan hati kinek tok
biar pa orang pdah , itu dosa awak oke . bukan dosa saya derr
'aku jaga mulut aku . kau ? jaga mulut kau bah ferempuan' 
get it ? ada pahammmm ? !

hahah . ganas lok . yerdehh . apa kaba kitak orang tek
adusshhh. bok la semggu lbeh sik online . alu mcm2 hal jak tjadi ehh
bingong palak amy ngga suma orangg berubah status
yg single mjdi dabel , yg dabel mnjadi single . so fuckingg rite
yg plg sad , bila amy tauk my twin ; ENAZ sudaa single juga lorr
pityy eh . amy harap nya sik pk gilak hal ea . sik lamk gik mok spm. btter ktk fokus an pljrn jak k darl
ily baa . boh sad sad arr. sikmok diat twin amy tok moody jak . sik best lak . hee
next , lil mia jugakk sudah btukar pasangan . now nya dgn bro dent
hehee . hepi for both of you sayanggg . semoga hepi2 ba cdak duak tok .secocok , sama kiud !
hhohho

mengenai saya ? yaa , sudah pasti dan sudah tentu saya S-I-N-G-L-E
hahaa . im happy & didnt think dat single shud be good derrr
im happy with my lil Neena & my gurlfie Enaz ;)
semoga hubungan kami menjadi semakin akrab kerana kami tidak HIPOKRIT mcm ANDA !
aisehh. nganok orang jak kja amy tok. euww. sik bet alu jak oh .
btw , study semakin meng-tensionkan . mggu PMR , suma spm candid8 akan ada xtvt lorr
sungguh saya malas . haha tp sikpa laa. sekali dua kala baa .

okeyy la . mok cont wll-ing wit my girlfie lok . ada masa ber-bloggie agik ohh .
*rarely online , for sure !
iloveyouall :)